پرش به محتوا

اخبار جدید از شرکت‌های فرابورسی

به گزارش ایده خبر، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی شرکت پلی اکریل ایران با نماد «شپلی»، به روش مبتنی بر حراج از روز دوشنبه (۱۷ خرداد) خبر داد.
شایان ذکر است در حالی از ۱۰ مهر پارسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا ۱۵ مهر شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.
بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیات‌مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

یک شرکت جدید به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد
شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز(سهامی عام) نیز پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و ششمین نماد معاملاتی (یکصد و چهل و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.
این شرکت که تاریخ پذیرش آن ۲۱ دی سال گذشته و زمان ثبت آن نزد سازنان بورس و اوراق بهادار ۴ خرداد امسال است، در گروه محصولات شیمیایی، زیرگروه تولید مواد شیمیایی پایه بجز کود با کد ۴۴۱۱ درج شده است.
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *