پرش به محتوا

بریج آپتوس در پنکیک سواپ راه‌اندازی شد

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ با راه‌اندازی بریج شبکه آپتوس اعلام کرد امکان سواپ توکن‌ها و تامین نقدینگی استخرها و ییلد فارمینگ در شبکه Aptos فراهم شده است. جزییات اطلاعیه‌های این دکس محبوب در ادامه توضیح داده شده است.
صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات اطلاعیه‌های هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.

این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های رمز ارز است.

صرافی پنکیک سواپ
راه‌اندازی پل بلاکچینی آپتوس در پنکیک سواپ
جزئیات: صرافی پنکیک سواپ اعلام کرد Aptos PancakeBridge راه‌اندازی شده است و از این به بعد کاربران می‌توانند به راحتی و با صرف هزینه کمتر بین بلاکچین آپتوس و زنجیره bnb دارایی خود را جابه‌جا کنند. این صرافی اعلام کرد به دلیل نقدینگی محدود کیک در بلاکچین اپتوس، اثرگذاری قیمت (Price impact چیست؟) ممکن است بیشتر از حد انتظار باشد و قیمت CAKE در اپتوس ممکن است با زنجیره bnb متفاوت باشد و کاربران هنگام معامله یا افزایش نقدینگی باید محتاط باشند.
همچنین قابلیت سواپ رمزارها در اپتوس راه‌اندازی شده است. پنکیک سواپ در اطلاعیه‌هایی اعلام کرد که کاربران می‌توانند با تامین نقدینگی استخرهای زیر و استیک توکن‌های نقدینگی در فارم‌ها، سود حاصل را به صورت توکن CAKE در بلاکچین آپتوس دریافت کنند. در جدول زیر لیست جفت ارزهای موجود برای تامین نقدینگی در این دکس ارائه شده است:
استفاده از توکن‌های بریج سلراستفاده از توکن‌های بریج Layer Zeroاستفاده از توکن‌های بریج WormholeAPT-ceUSDCceBNB-ceUSDCceUSDC-ceWETHceUSDC-ceUSDTCAKE-ceUSDClzUSDC-lzWETHAPT-lzUSDClzUSDC-lzUSDTCAKE-APTCAKE-lzUSDCAPT-whUSDCwhUSDC-whWETHwhUSDC-whBUSD
توکن سوزی هفتگی توکن کیک
جزئیات: صرافی پنکیک سواپ اعلام کرد در توکن سوزی هفتگی توکن کیک ۶٬۷۴۶٬۵۸۵ واحد از این توکن به ارزش ۲۶ میلیون دلار سوزانده شده است.
کاهش سقف تراکنش‌های واریز و برداشت در صرافی‌های داخلی
همانطور که پیشتر در ایده خبر مطالعه کردید، طی ابلاغیه شاپرک، سقف واریز به صرافی در هر تراکنش به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است. این در حالی است که پیش از این سقف واریز و برداشت روزانه هر کاربر (هر کد ملی) معادل ۱۰۰ میلیون تومان عنوان شده بود.
صرافی‌های رمز ارز داخلی در اطلاعیه‌هایی، راهکار واریز مبالغ بالاتر از محدودیت ذکر شده را به کاربران خود اعلام کردند که در ادامه نحوه واریز هر صرافی توضیح داده شده است:
صرافی ارزپایا: در قبال محدودیت‌های واریز درگاهی، ارزپایا با گزینه واریز شناسه‌دار این امکان را ایجاد کرده است که کاربر می‌تواند از طریق واریز شناسه‌دار به صورت نامحدود واریز ریالی داشته باشد. برای استفاده از واریز شناسه‌دار در وب سایت ارزپایا کاربران می‌توانند وارد منو واریز به حساب شوند و برای هر حساب بانکی ثبت شده یک بار شناسه بگیرند و هر انتقال شناسه‌دار از بانک و یا موبایل بانک از آن حساب مختص با شناسه صورت بگیرد، حساب اکانت ارزپایای کاربر شارژ می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش صرافی ارزپایا را مطالعه کنید.
صرافی اکسبیتو: صرافی اکسبیتو با ارائه دو راهکار اعلام کرد:
کاربران صرافی اکسبیتو از طریق واریز نامحدود ریالی، با استفاده از شناسه واریز، مبالغ بیشتر از ۲۵ میلیون تومان را به کیف‌پول خود واریز کنند.راه حل دیگر، واریز ۴ تراکنش ۲۵ میلیون تومانی با ۴ کارت بانکی و یک کد ملی به صورت آنلاین است.
صرافی بیت پین: کاربران صرافی بیت پین می‌توانند برای واریز مبالغ بالا از سرویس واریز بانکی (شناسه‌دار) بیت‌پین استفاده کنند.
صرافی رمزینکس:‌ کاربران صرافی رمزینکس می‌توانند از قابلیت واریز شناسه‌دار بدون سقف واریز استفاده کنند.
صرافی تبدیل:‌ کاربران صرافی تبدیل برای واریز مبالغ بالا می‌توانند از مسیر «واریز مبالغ بالای ۱۰۰ میلیون» در بخش واریز تومانی اقدام کنند.
صرافی والکس
ایردراپ ۱۰ هزار دلاری والکس
جزئيات: صرافی والکس اعلام کرد کاربران می‌توانند با بات معامله‌گر والکس معاملات خود را خودکار و بهینه کنند. به علاوه کاربران می‌‌توانند با ساخت حداقل یک بات تا ۵ دی در ایردراپ ۱۰هزار دلاری شرکت کنند.به گفته این صرافی بات معامله‌گر ابزاری‌ است که بر اساس استراژی‌های کاربر و به جای او دست به خرید و فروش می‌زند. اما همه‌ی بازارها شرایط مشابهی ندارند، در نتیجه برای کسب بهترین نتیجه در آنها باید استراتژی مناسب و البته بات مناسب را انتخاب کرد. برای آشنایی بیشتر با این بات توضیحات آن را در وب سایت صرافی والکس ببینید. برای شرکت داده شدن در ایردراپ والکس باید حداقل یک بات بسازید که پنج روز متوالی فعالیت داشته‌‌باشد. فعالیت تمام بات‌های ساخته شده تا روز دهم دی ماه بررسی و محاسبه می‌شود، به این ترتیب اگر شما بات خود را در تاریخ سوم دی بسازید و آن را پنج روز فعال نگه دارید، همچنان در ایردراپ شرکت داده خواهید شد.
صرافی او ام پی فینکس
کاهش کارمزد معاملات با معرفی اعضای جدید
جزئیات:‌ صرافی او ام پی فینکس اعلام کرد کاربران این صرافی که اعضای جدید به صرافی معرفی کنند می‌توانند تا سقف ۵۰٪ از کارمزد معاملات آن‌ها بهره‌مند شوند.
اضافه شدن رمزارزهای جدید به صرافی او ام پی فینکس
جزئیات: رمزارزهای بی ان اس (BNS)، لوپرینگ کوین (LRC) و تون کوین (TON) به بازار معاملات او ام پی فینکس اضافه شدند.
صرافی تبدیل
حذف توکن‌های BTCST،REP و TRIBE در قسمت خرید آسان صرافی تبدیل
جزئیات: صرافی تبدیل اعلام کرد به دلیل احتمالِ بالای ریزش ارزش ارزهای ترایب (TRIBE:Tribe)، بیت کوین هش ریت (BTCST:BTC Standard Hashrate) و آگر (REP:Augur) خرید آن‌ها در قسمت خرید آسان صرافی تبدیل امکان پذیر نیست. این صرافی خطاب به کاربران خود اضافه کرد:
در نظر داشته باشید با توجه به ریسک نگهداری این رمزارزها، برای جلوگیری از بروز ضررهای ناشی از آن، اگر ارزهای اعلام شده در بالا را در کیف پول تبدیل خود دارید، این ارزها را به سایر ارزهای دلخواه خود در خرید آسان تبدیل نموده و یا در همین قسمت به فروش برسانید.
صرافی غیرمتمرکز وان اینچ
توکن سوزی هفتگی اتر
جزئیات: صرافی وان اینچ اعلام کرد در توکن‌سوزی هفتگی اتر ۱۸۷ واحد رمزارز اتر به ارزش ۲۳۵٬۷۰۰ دلار سوزانده شده است که در مقایسه با هفته گذشته کاهش ۲۹.۴٪ را نشان می‌دهد.
صرافی بایننس
ادغام بخش فیوچرز صرافی بایننس با پلتفرم تریدینگ ویو
جزئيات: صرافی بایننس اعلام کرد بخش بایننس فیوچرز با تریدینگ ویو یکپارچه‌سازی شده است. این ادغام به کاربران بایننس اجازه می‌دهد تا با اتصال به پلتفرم با استفاده از حساب‌های بایننس خود، قراردادهای آتی دائمی USDⓈ-Margined و قراردادهای delivery را مستقیما در مرورگر و برنامه‌های دسکتاپ تریدینگ ویو معامله کنند.
راه اندازی محصولات جدید استخراج ابری
جزئیات:‌ صرافی بایننس در حال راه‌اندازی دسته جدیدی از محصولات استخراج ابری برای استخراج بیت کوین است. کاربران اکنون می‌توانند اشتراک محصولات استخراج ابری بایننس را برای خرید هش‌ها تکمیل کرده و شروع به جمع‌آوری پاداش‌های استخراج در Wallet Funding خود کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر اطلاعیه صرافی بایننس را مطالعه کنید.
صرافی بای بیت
پشتیبانی بای بیت از واریز توکن PRIMAL در زنجیره BSC
جزئيات: صرافی بایننس از ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) پشتیبانی از واریز توکن PRIMAL در زنجیره BSC را آغاز کرد.
راه‌اندازی ورژن دوم بخش «Bybit Dual Asset» صرافی بای بیت
جزئيات: صرافی بای بیت از راه‌اندازی ورژن دوم Dual Asset خود خبر داد. بای بیت دوئال اسِت را یک ابزار معاملاتی برای رونق در بازارهای با نوسان بالا معرفی کرده است و برتری ورژن دوم این ابزار نسبت به ورژن اول را انعطاف‌پذیری بالاتر، سهولت استفاده و APY بالاتر عنوان می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به اطلاعیه صرافی مراجعه کنید.
کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.
رمز ارزها و بازارهای معاملاتی زیر به لیست سرویس‌های صرافی‌های داخلی و خارجی رمز ارز حذف و اضافه شده‌اند:
صرافیرمز ارز جدیدبازار اسپات رمزارزهای حذف شدهاو ام پی فینکسTONLRCBNSبازار داخلیبای بیتMAGIC(USDT) MAGICگیتMAGIC(USDT) MAGICکوکوینhiCOOLCATSVEMP (USDT) hiCOOLCATS(USDC) VEMPTCPهوبیMAGIC (USDT) MAGICبایننس MAGIC (Binance Margin) CHESS(Binance Margin) CVPMITHTRIBEREPBTCST
قیمت تتر در کدام صرافی رمز ارز ایرانی پایین‌تر است؟
برای دریافت به روزترین اطلاعات از قیمت رمزارزهای مختلف پیشنهاد می‌کنیم از سرویس «مقایسه قیمت فروش و خرید رمز ارز در صرافی‌ها» در وب‌سایت ایده خبر دیدن کنید.

منبع

ایده خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *