پرش به محتوا

صرافی والکس بات اختصاصی مدیریت پرتفولیو خود را عرضه کرد

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات اطلاعیه‌های صرافی‌های ایرانی رمزارز را جداگانه توضیح می‌دهیم.

این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های رمز ارز است.

صرافی والکس
بات جدید والکس برای مدیریت سبد سرمایه‌گذاری
جزییات: بات جدید اضافه شده به صرافی والکس که «Smart Rebalance Bot» نام‌گذاری شده است به کاربران کمک می‌کنند سبد سرمایه‌گذاری خود را کنترل کنند و مدیریت ریسک انجام دهند. بر اساس اطلاعیه والکس‌ این بات جدید تناسب بین رمز ارزهای موجود در سبد کاربر را با انجام معامله بر اساس محاسبات دقیق حفظ می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بات می‌توانید ویدئوی منتشر شده توسط صرافی والکس را مشاهده کنید.
صرافی موربیت
سرویس سواپ صرافی موربیت
جزییات: صرافی رمزارز موربیت سرویس سواپ را به مجموعه خدمات خود اضافه کرد. موربیت اظهار داشت که این خدمت کاربران را قادر می‌‎‌سازد تا رمزارزهای مختلف را به راحتی خرید و فروش کنند. علاوه بر این موربیت برای تمامی رمزارزهای موجود در این بازار کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهد. برای مشاهده این سرویس و استفاده از آن می‌تواند به این صفحه مراجعه کنید.
افزودن ویژگی تسویه حساب سریع به صرافی موربیت
جزییات: صرافی موربیت اعلام کرد از تاریخ ۲ بهمن، کاربرانی که از حساب‌های بانکی کشاورزی، سامان، ملی، پارسیان، صادرات و آینده به منظور واریز و برداشت وجه، در سامانه موربیت استفاده می‌‎کنند، می‌توانند پس از به ثبت رساندن درخواست برداشت در این صرافی، مبلغ مورد نظر را به صورت آنی دریافت کنند.
صرافی بیت پین
اضافه شدن دش و لیدو به بخش خرید و فروش آسان بیت‌پین
جزییات: رمزارزهای دش (DASH) و لیدو (LDO) به بخش خرید و فروش آسان بیت‌پین اضافه شدند و کابران می‌توانند به سادگی و با چند کلیک، این دو رمزارز را معامله کنند.
صرافی رمزینکس
شیوع دامنه‌های تقلبی در مورد صرافی رمزینکس
جزییات: صرافی رمزینکس اعلام کرد اخیرا مشاهده شده است که وبسایت‌هایی با دامنه‌ و شباهت‌های ظاهری فریبنده به دامنه اصلی رمزینکس سعی در دستیابی به اطلاعات کاربران دارند. این وبسایت‌ها با کپی‌برداری فریبنده، افراد را به صفحات جعلی هدایت کرده و با دریافت اطلاعات کاربری، سعی بر سواستفاده و کلاهبرداری از آن دارند. کاربران باید در زمان استفاده از رمزینکس، اصالت سایت را بررسی کنید. دامنه اصلی رمزینکس Ramzinex.com است. این صفحات با اضافه و کم کردن یا با افزودن اعداد به دامنه، سعی بر گمراه کردن کاربران دارند.
صرافی فرهاداکسچنج
امکان تبادل موجودی پرفکت مانی بین کاربران صرافی فرهاداکسچنج
جزییات: فرهاد اکسچنج اعلام کرد کاربران این صرافی می‌توانند بدون پرداخت کارمزد و به صورت آنی، موجودی پرفکت مانی خود را به بالانس پرفکت مانی دیگر کاربران فرهاد اکسچنج انتقال دهند. فرهاد اکسچنج در این مورد اعلام کرد اگر کاربری قصد داشته باشد موجودی پرفکت مانی خود را جهت انجام معامله‌ای برای کاربر دیگری در سایت فرهاد اکسچنج واریز کند، دیگر نیازی نیست که برای برداشت این مبلغ کارمزد پرداخت کند. تنها کافی‌ است شماره حساب بالانس پرفکت مانی کاربر را در سایت فرهاد اکسچنج ذخیره و تایید کرده و سپس در عرض چند ثانیه موجودی بالانس خود را به بالانس کاربر دیگر در سایت فرهاد اکسچنج واریز کند.

منبع

ایده خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *