پرش به محتوا

قیمت توکن ویوز پس از اعلام ورود به حوزه NFT رکورد تاریخی زد

قیمت توکن ویوز (WAVES) پس از اعلام این شرکت مبنی بر ورود به حوزه توکن‌های غیرمثلی (NFT) و ترکیب آن با کشت سود (yield farming) به رکوردی تاریخی دست یافت.
به گزارش کریپتواسلیت، داده‌های پلتفرم تحلیل کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که قیمت توکن ویوز امروز (یکشنبه، ۲۲ فروردین) ناگهان حدود ۵۰ درصد افزایش یافت و به بالاترین قیمت تاریخی خود، یعنی قیمت ۲۰.۸۲ دلار رسید.
جهش ناگهانی قیمت با ارسال هشدارهای «فعالیت خرید غیرعادی» از سوی چندین ربات ردیابی ارزهای دیجیتال همراه بود. داده‌های این ربات‌ها حاکی از آن است که معامله‌گران امروز تنها در عرض ۱۵ دقیقه، دست‌کم ۳۳ میلیون دلار ویوز خریداری کرده‌اند. این رقم بیش از ۱۰ درصد حجم معاملات روزانه ویوز را تشکیل می‌دهد.
روند صعودی قیمت توکن ویوز و شکسته شدن رکورد تاریخی قیمت این توکن
شایان‌ذکر است که این افزایش قیمت با معرفی یک پروژه جدید در اکوسیستم ویوز به‌نام «شکارچیان اردک» (Duck Hunters) همزمان شد.
شکارچیان اردک ترکیبی از توکن‌های غیرمثلی (NFT) و کشت سود است که هر دو احتمالاً از «داغ‌ترین» روندهای این روزهای دنیای ارزهای دیجیتال هستند.
توسعه‌دهندگان پلتفرم ویوز دراین‌باره گفته‌اند:
شکارچیان اردک یک مکانیک بازی است که اقلام کلکسیونی NFT و کشت سود را ترکیب می‌کند و برای شرکت‌کنندگان فعال در اکوسیستم ویوز توسعه یافته است.
بر اساس اطلاعیه ویوز، اعضای این اکوسیستم (دارندگان توکن‌های ویوز) می‌توانند با انجام کارهای مختلف محول شده، توکن‌های EGG دریافت کنند. این توکن‌ها را می‌توان در نهایت با یک «اردک» دیجیتال که به‌صورت توکن غیرمثلی ارائه می‌شود، مبادله کرد.
ویوز یادآور شد:
هر کاربری که به اندازه کافی توکن EGG جمع‌آوری کرده باشد، می‌تواند آن‌ها را با اردک‌های NFT مبادله کند. کاربران می‌توانند با جمع‌آوری و پرورش اردک‌ها، یک گونه نادر تربیت کنند که به احتمال زیاد در بازخریدهای هفتگی توسط ویوز خریداری خواهد شد.
افزون بر این، یک برنامه ایردراپ توکن‌های EGG به اعضای فعال اکوسیستم برای ماه آوریل در نظر گرفته شده است. در این ایردراپ، همه دارندگان فعلی توکن ویوز به‌صورت خودکار دست‌کم مقداری توکن EGG دریافت می‌کنند.
این طرح همچنین شامل پاداش‌هایی برای افرادی است که در شبکه‌های اجتماعی، از ویوز پشتیبانی کنند. معنای این طرح به زبان ساده این است که توسعه‌دهندگان روی این حساب می‌کنند که کاربران با پسند کردن، بازنشر و نظر دادن در این کمپین، ویوز را به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل کنند.
اطلاعیه ویوز افزود:
هدف این مکانیک بازی این است که با ارائه پاداش ‌در قالب توکن‌های غیرمثلی، انگیزه علاقه‌مندان اکوسیستم (ویوز) را تقویت کند. همچنین هدف از به‌کارگیری طرح بازخرید، ایجاد علاقه در بین کلکسیونرها (برای جمع‌آوری تعداد بیشتری از توکن‌های EGG و اردک‌های دیجیتالی) است.
به‌نظر می‌رسد که طرح ویوز برای بهره بردن از جنون توکن‌های غیرمثلی، تاکنون نتیجه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *