پرش به محتوا

قیمت دوج کوین با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی تا ۰.۳ دلار پیش رفت

قیمت دوج کوین با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی تا ۰.۳ دلار پیش رفت – رمز ارز

اخبار آلت‌ کوین‌ها

قیمت دوج کوین که در ابتدا به‌عنوان یک شوخی ساخته شده بود، روز گذشته از ۰.۳ دلار عبور کرد. این اولین بار است که قیمت دوج کوین از این محدوده عبور می‌کند. ارزش بازار این رمز ارز حدود ۳۰ میلیارد دلار است.
به گزارش سی‌نت، رسیدن قیمت دوج کوین به این ناحیه، نتیجه فعالیت هزاران خریدار، ده‌ها هزار پوستر در فضای مجازی و صدالبته، ثروتمندترین فرد جهان، ایلان ماسک، است. پیش‌تر جامعه ارزهای دیجیتال اعلام کردند که قصد دارند قیمت دوج کوین را تا ۱۰ سنت بالا ببرند؛ حالا قیمت دوج کوین از آن محدوده هم عبور کرده است و در اوج تاریخی خود در حال نوسان است. در حال حاضر هر واحد دوج کوین در محدوده ۰.۲۳ دلار معامله می‌شود.
بسیاری جهش دوج کوین را با جهش سهام گیم‌استاپ (GameStop) مقایسه می‌کنند. سرمایه‌گذاران انجمن وال استریت بتس (Wall Street Bets) در ردیت، قرار گذاشتند تا سهام گیم استاپ را تا ۱,۰۰۰ دلار بالا ببرند. در آن زمان هر سهم این شرکت در محدوده ۳.۷۷ دلار معامله می‌شد. در پایان این افراد موفق شدند که قیمت سهام گیم استاپ را تا ۴۸۳ دلار بالا بکشند.
اوایل ماه ژانویه (دی)، هر واحد توکن کمتر از ۱ سنت معامله می‌شذد. اواخر ژانویه (بهمن)، همزمان با جهش سهام گیم‌استاپ، قیمت دوج کوین هم با جهشی ۱۰ برابری تا ۰.۷۵ دلار پیش رفت. این در حالی بود که کمی بعد تا ۰.۲۵ دلار کاهش یافت. در ماه‌های گذشته قیمت دوج کوین در محدوده ۳ تا ۷ سنتی در حال نوسان بوده است. روز یکشنبه دوج کوین جهش خود را آغاز کرد و تا ۰.۰۶ دلار بالا آمد و بعد از آن از ۱۰ سنت عبور کند.
بسیاری جهش قیمت دوج کوین از ۰.۱ دلار به ۰.۲ دلار را نتیجه توییت جنجالی ایلان ماسک و حمایت بیشتر او از این رمز ارز می‌دانند. او چندی پیش در توییتی نوشت:
سگ روی ماه پارس می‌کند.

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *