پرش به محتوا

لایو اینستاگرام ۲۸ اردیبهشت؛ موضوع: سقوط لونا و تحلیل وضعیت بازار ارزهای دیجیتال

مجموعه ایده خبر طبق روال همیشگی چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ از طریق لایو اینستاگرام ایده خبر در کنار شما است و به سوالاتی که در استوری از ما می‌پرسید، پاسخ می‌دهیم. شما در پخش زنده‌ اینستاگرام می‌توانید تمام سوالات خود در زمینه ارزهای دیجیتال، بلاکچین، سرمایه‌گذاری، بیت کوین و آلتکوین و مواردی از این قبیل را مطرح کنید. دقت داشته باشید از ۲۴ ساعت قبل فرصت دارید سوالات خود را با کارشناسان ایده خبر مطرح کنید.

کاربران گرامی ایده خبر، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

موضوع لایو اینستاگرام این هفته تحلیل وضعیت بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ و سقوط لونا بود و در انتهای لایو به سوالات کاربران در این زمینه پاسخ داده شد. این هفته نیز مانند هفته‌های گذشته، ساناز وفی تحلیل‌گر و محقق حوزه بلاک چین در لایو اینستاگرام پاسخگوی سوالات کاربران بود. از آنجایی که سوالات طیف وسیعی داشتند، تلاش کردیم به سوالات با فراوانی بیشتر پاسخ داده شود.
مباحثی که در لایو تحلیل وضعیت بازار ۲۸ اردیبهشت مطرح شد:
مقدمه و مرور محتوای لایو (۱:۲۰ تا ۵:۳۱)بررسی وضعیت کلی بازار (۵:۳۱ تا ۷:۰۶)بررسی سقوط لونا، استیبل کوین UST و اتفاقات مشابه (۷:۰۷ تا ۱۳:۲۲)احتمال بازگشت لونا/ آیا لونا بخریم؟ (۱۳:۲۳ تا ۱۷:۱۶)بحث ورود قانون‌گذاران به بازار در سال ۲۰۲۲ و عواقب آن برای کاربران ایرانی (۱۷:۱۷ تا ۲۴:۲۸)تحلیل آینده بازار و سیکل‌ها و قیمت بیت کوین (۲۴:۳۰ تا ۳۳:۰۳)آپدیت اتریوم و تاثیر آن بر پروژه‌های لایه دو و دیفای (۳۳:۳۲ تا ۳۴:۲۴)هشدار درباره میم کوین‌ها (۳۴:۲۵ تا ۳۶:۵۳)پاسخ به سوالات کاربران (۳۷:۰۱ تا ۵۳:۵۹)
ساناز وفی، در قالب لایو اینستاگرام در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به بررسی وضعیت کلی بازار، مدت زمان نزولی بودن بازار، قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲، آپدیت اتریوم و تاثیر آن بر پروژه‌های لایه دوم و دیفای و سقوط لونا، استیبل کوین UST و احتمال بازگشت لونا پرداخت و در ادامه به سوالات کاربران پاسخ داد. طبیعی است که پاسخ‌دهی کامل به تمام سوالات در قالب لایو اینستاگرام امکان‌پذیر نیست. اگر سوالی دارید که در لایو پاسخ آن را نیافته‌اید، می‌توانید در فروم ایده خبر یا گروه تلگرامی ایده خبر مطرح کرده یا مستقیما از اکانت پشتیبانی ایده خبر در تلگرام بپرسید.

منبع

ایده خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *