پرش به محتوا

مدیرعامل کوین بیس: یک عالمه بیت کوین دارم

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی کوین بیس، روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای درباره ارزهای دیجیتال صحبت کرد و گفت که مقدار زیادی بیت کوین دارد.

به گزارش تک استوری، آرمسترانگ روز پنجشنبه در جریان برنامه بست بیزینس شو (Best Business Show) و در گفت‌وگو با آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano)، هم‌بنیان‌گذار و از شرکای مورگان کریک دیجیتال استس (Morgan Creek Digital Assets)، در مورد بیت کوین اظهار نظر کرد.

مدیرعامل کوین بیس در این برنامه گفت که بیت کوین همچنان او را مجذوب خود می‌کند و معتقد است که بیت کوین در آینده هم بهترین رمز ارز برای ذخیره ارزش خواهد بود.

آرمسترانگ گفته است:

بیت کوین چیزی است که در ابتدا من را به رمز ارز علاقه‌مند کرد. هنوز نسبت به آن هیجان‌زده هستم، مقدار زیادی بیت کوین دارم و معتقدم بیت کوین برای همیشه به‌عنوان طلا یا پول در صنعت [ارزهای دیجیتال] باقی خواهد ماند.

مدیرعامل کوین بیس افزود:

[افزایش] پذیرش و علاقه نسبت به دیگر دارایی‌های [دیجیتال] را مشاهده می‌کنم و معتقدم به‌‌طور کلی چیز خوبی است. کوین بیس همیشه تلاش کرده است میان برنده و بازنده بی‌طرف باشد. فقط می‌خواهیم با برطرف کردن نیازهای مشتریان خود به آنها کمک کنیم.

آرمسترانگ ادامه داد:

معمولاً وقتی قبیله‌گرایی‌های آنلاین را می‌بینم کمی ناامید می‌شوم. توییتر برای جنگ و جدل طراحی شده است و تصور می‌کنم که احساسات اکثر [فعالان] این کسب‌وکار را به‌درستی نشان نمی‌دهد. احتمالاً دیدگاه‌های دقیق‌تری هم در این خصوص وجود دارد که می‌دانم شما آنها را به اشتراک می‌گذارید.

مدیرعامل کوین بیس در رابطه با شبکه‌ها و ارزهای دیجیتال دیگر گفته است:

اکنون در دنیایی هستیم که در آن اقتصاد رمز ارز تعدادی از دارایی‌ها و بلاک چین‌های مختلف را که اهداف مختلفی هم دارند به یکدیگر متصل کرده است. [ارزهای دیجیتال] طلا، [ابزار] پرداختی، اوراق بهادار، بازی، [ابزاری برای معاملات] مشتقه یا هر چیز دیگری که باشند، در آینده اطلاعات بیشتر و بیشتری درباره آنها منتشر خواهد شد.

آرمسترانگ در پایان گفت:

ارزیابی من این است که سرانجام دنیایی با ده‌ها بلاک چین و میلیون‌ها یا میلیاردها توکن خواهیم داشت. توکن‌های زیادی وجود خواهد داشت و فهمیدن اینکه هرکدام به کجا می‌رسند کار سختی خواهد بود.
The post مدیرعامل کوین بیس: یک عالمه بیت کوین دارم appeared first on رمز ارز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *