پرش به محتوا

واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ امروز با کد ملی – مبلغ سود و آخرین واریزی

بر اساس اخبار منتشر شده، واریز سهام عدالت از امشب ۱۴۰۱، یعنی 30 آذر 1401 آغاز شد. بر اساس اخبار رسمی، مبلغ سود واریزی 600 هزار تومان برای سهام 532 هزار تومانی و یک میلیون و 128 هزار تومان برای سهام یک میلیون تومانی بوده است.
واریز سود سهام عدالت (مبلغ و زمان دقیق ۱۴۰۱) – امروز
بر اساس آنچه که رئیس سازمان بورس اعلام کرده است، در تاریخ 30 آذر 1401، سود سهام عدالت به حساب بیش از 43 میلیون ایرانی واریز شده است.

سود سهام ۵۳۲ هزار تومان
600 هزار تومان

سود سهام یک میلیون تومانی
یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان

زمان واریز سهام عدالت 1401
امروز – 4 شنبه – 30 آذر

چه کسانی سود سهام عدالت می گیرند؟
یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می‎آید این است که سود سهام عدالت به چه کسانی تعلق گرفته و به حساب چه کسانی واریز می‌شود. لازم به ذکر است که پاسخ به این سوال پیش از این، توسط رئیس سازمان بورس، پاسخ داده شده است:
بر اساس قانون، افرادی که از طریق یکی از دو روش مستقیم یا غیرمستقیم، پیش از این اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام و یا سایت سهام عدالت ثبت کرده اند، در تاریخ 30 آذرماه 1401، سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.
از کجا بفهمم سود سهام عدالت واریز شده؟
پاسخ این سوال بسیار ساده است. برای اطلاع از این موضوع باید به پیامک های بانکی خود مراجعه کنید. لازم به ذکر است که سود سهام عدالت به حساب بانکی که هنگام ثبت نام در سجام یا سامانه سهام عدالت وارد کرده اید، واریز می‌شود.
پس از آزاد سازی سهام عدالت به روش مستقیم، بیشترین موضوع مورد بحث در رابطه با سهام عدالت نحوه فروش و چگونگی واریز سود حاصله می‌باشد. ما در  ادامه به بررسی سود واریز و نحوه شناسایی واریز این سود می‌پردازیم. اولین مرحله برای واریز سود سهام عدالت ثبت نام در قسمت سهام عدالت کارگزاری هاست.
برای این امر شما می‌بایست ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کرده و سپس بعد از احراز هویت به دلخواه در سامانه سهام عدالت کارگزاری های ثبت نام نمایید.
بعد از ثبت درسامانه فروش سهام عدالت لیستی از دارایی ها و قیمت روز سهام در پایین صفحه مشخص شده است.

با توجه شکل بالا پس از زدن دکمه فروش سهم دوگزینه برای شما فعال می‌شود واریز به حساب بانکی یا واریز به حساب کارگزاری,در ابتدا به مقوله فروش می‌پردازیم.
برای فروش سهم مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه فروش سهم می‌زنیم بعد از انتخاب تعداد سهم برای فروش بر روی گزینه تایید کلیک کرده و سپس منتظر ثبت در سامانه می‌شویم.

اگر به شکل بالا دقت نمایید بعد از انتخاب گزینه فروش, تعداد سهام مورد نظر به قسمت (سفارش در جریان) منتقل  می‌شوند و هنگامی که سفارش فروش مورد تایید قرار گرفت تعداد سهام انتخاب شده در قسمت (تعداد انجام شده) قرار می‌گیرد پس این مرحله میزان باقی مانده سهام شما نشان داده می‌شود هنگامی که میزان باقی مانده نمایش داده می شود بدین معنی می‌باشد که سهام مورد نظر شما بفروش رفته است برای اطلاع از زمان واریز وجه به منوی ذیل مراجعه می‌نماید.
برای این امر از منوی بالای صفحه گزینه تاریخچه سفارشات را انتخاب کرده:

در منوی بالای سفارشات گذاشته شده نمایش داده می‌شود که گزینه واریز به حساب خودم فعال می‌باشد.
حال برای حصول از واریز فروش سهام عدالت هرگاه در منوی اول در قسمت سفارشات انجام شده عدد صفر درج گردد بدین معنی است که فروش به اتمام رسیده و وارد قسمت انتقال وجه شده ایم حال به منوی تاریخچه پرداخت می‌رویم.

در این منو زمان واریز مشخص شده است و درصورت واریز قسمت وضعیت پرداخت به (تایید شده) تغییر وضعیت می‌دهد. بعد از این مرحله حساب بانکی خود را چک کرده و از واریز وجه نقد اطمینان پیدا می‌کنیم.

به این مقاله امتیاز دهید

(۲۲۱ رای)

۴.۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *