پرش به محتوا

کد داینامیک در صرافی کوکوین چیست و چگونه آن را پیدا کنیم؟

کد داینامیک در صرافی کوکوین چیست و چگونه آن را پیدا کنیم؟ – ایده خبر

صرافی کوکوین یکی از محبوب‌ترین و قابل اعتماد‌ترین و بهترین صرافی های رمز ارز خارجی است. این صرافی در سال 2017 توسط  Michael Gan و Eric Don در کشور سنگاپور تأسیس شده است. صرافی کوکوین به‌سرعت توانست با ارائۀ امکانات متنوع و رابط کاربری مناسب، توجه کاربران را از سراسر دنیا به خود جلب کند. تاکنون کوکوین بیش از 795 میلیون معامله با حجم 360 میلیارد دلار را به ثبت رسانده و به بیش از 8 میلیون کاربر خدمت ارائه کرده است.
صرافی کوکوین نیز مانند سایر صرافی‌های رمزنگاری متمرکز، با هدف مبارزه با پولشویی، کلاهبرداری، تأمین مالی تروریسم و سایر فعالیت‌های غیرقانونی از یک روش احراز هویت یکپارچه (KYC) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کاربران با گذراندن مراحل احراز هویت کوکوین، به امکانات بیش‌تری ازجمله افزایش محدودیت‌های برداشت روزانه و امکان استفاده از ویژگی Fiat-Crypto دست پیدا خواهند کرد. در طی انجام عملیات احراز هویت کوکوین، کدی تحت عنوان کد داینامیک کوکوین به کاربر ارائه می‌شود. در ادامه، به معرفی این کد می‌پردازیم.
کد داینامیک کوکوین چیست؟
احراز هویت در صرافی کوکوین در دو حالت احراز هویت پایه و پیشرفته انجام می‌شود. هرکدام از این دو احراز هویت نیز از چند مرحله تشکیل شده است. کاربران احرازهویت‌شده نسبت به کاربرانی که این مراحل را طی نکرده باشند، از مزایا و امکانات بیش‌تری برخوردار می‌شوند. کاربرانی که مایل به استفاده از امکانات بیش‌تر باشند، می‌توانند پس از پایان مراحل احراز هویت پایه، احراز هویت پیشرفته نیز انجام دهند. در مراحل احراز هویت پیشرفته انجام اقداماتی همچون آپلود عکس کارت شناسایی و ارائۀ یادداشت دست‌نویس ضروری است.
کد داینامیک یا کد پویا (dynamic code) کد متغیر مرکب از اعداد و حروف انگلیسی است که در مراحل انجام احراز هویت توسط صرافی کوکوین به مرورگر کاربر ارسال می‌شود. این کد در بازه‌های زمانی مختلف (معمولاً هر 24 ساعت) تغییر می‌کند. درواقع، پس از پایان مراحل ثبت‌نام در صرافی کوکوین، جهت تأیید حساب کاربری، انجام مراحل KYC صرافی و همچنین بازیابی تریدینگ پسورد، کد داینامیک کوکوین توسط صرافی به شما نمایش داده می‌شود.
آموزش پیداکردن کد داینامیک کوکوین
کد داینامیک کوکوین طی انجام مراحل احراز هویت توسط صرافی به کاربر نمایش داده می‌شود. درنتیجه، دسترسی به این کد نیازی به انجام مراحل اضافه یا رفتن به بخش خاصی از سایت ندارد. این بدان معناست که اگر کاربری در حال انجام مراحل احراز هویت باشد، به‌طور خودکار به این کد دسترسی پیدا می‌کند. درنهایت، لازم است این کد را در متن دست‌نویسی که برای انجام احراز هویت پیشرفته آماده می‌کنید وارد کرده و تصویر آن را در صرافی آپلود کنید. توجه داشته باشید که این کد در یک بازۀ زمانی مشخص به‌روز رسانی می‌شود. درنتیجه، بهتر است سریعاً متن را آماده و ارسال کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۳۹ رای)

۴.۴

ترتیبی که برای خواندن مقالات صرافی کوکوین به شما پیشنهاد میکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *