پرش به محتوا

گزارش: دومین ETF بیت کوین هم به‌زودی رسماً تأیید می‌شود

جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیل‌گر بلومبرگ، گزارش کرده است که از روز دوشنبه، صندوق قابل‌معامله در بورس بیت کوین پروشیرز (ProShares) معاملات خود را آغاز می‌کند. در صورت درستی گزارش، پس از صندوق والکری، این دومین ETF‌ بیت کوین است که از کمیسیون بورس آمریکا مجوز می‌گیرد.

به گزارش کوین تلگراف، این ETF بیت کوین بر پایه قراردادهای آتی این رمز ارز است و از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در بازار بوررس آرکای نیویورک (NYSE Arca) معامله خواهد شد.

گفته می‌شود که کمیسیون بورس آمریکا روز جمعه با انتشار اطلاعیه‌ای به پروشیرز اعلام کرده که ETF‌ این شرکت را پذیرفته است. این صندوق قابل‌معامله در بورس بیت کوین، به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که از طریق قراردادهای آتی در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. به‌علاوه، پروشیرز در اطلاعیه پذیره‌نویسی خود عنوان کرده که ممکن است از روز دوشنبه معاملات ETF بیت کوین خود را آغاز کند.

این صندوق در آرکا معامله می‌شود و طبق اعلام سیفارت، معاملات این ETF با نماد BITO و با نرخ سود ۰.۹۵ درصد انجام می‌گیرد.

این در حالی است که پروشیرز ماه اوت (شهریور) درخواستش برای راه‌اندازی ETF‌ اتریوم در آمریکا را پس گرفته بود. پروشیرز همچنین اعلام کرده است که هنوز هیچ سهمی از صندوق قابل‌معامله در بورس بیت کوین خود را نفروخته است.

شب گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که کمیسیون بورس آمریکا با درخواست والکری (Valkyrie) برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس بیت کوین موافقت کرده است. SEC هنوز رسماً تأیید این صندوق‌ها را اعلام نکرده است.
The post گزارش: دومین ETF بیت کوین هم به‌زودی رسماً تأیید می‌شود appeared first on رمز ارز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *