پرش به محتوا

ابلاغیه بانک مرکزی: محدودیت ۲۵ میلیون تومانی واریز روزانه برای هر کد ملی

صرافی‌های رمزارز داخلی امروز ۸ دی ماه ۱۴۰۱ با انتشار اطلاعیه‌هایی اعلام کردند سقف واریز روزانه از طریق درگاه بانکی برای هر کد ملی به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است.
به گزارش ایده خبر، در اطلاعیه‌هایی که روز پنجشنبه ۸ دی ماه در چند صرافی رمزارز مانند اکسبیتو و بیت پین منتشر شده است، آمده است پیرو محدودیت اعمال شده توسط بانک مرکزی، سقف واریز آنلاین برای هر کد ملی به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است.
پیش از این در آذر ماه، براساس ابلاعیه شاپرک سقف واریز در هر تراکنش به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته بود و کاربران می‌توانستند روزانه با ۴ تراکنش برای هر کد ملی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در روز به صرافی‌های رمز ارز واریز داشته باشند.
اکنون از این تاریخ سقف واریز برای هر کد ملی به ۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است.
آپدیت: اطلاعیه صرافی‌های داخلی
صرافی بیت پین در اطلاعیه خود عنوان داشته است کاربران می‌توانند برای واریز‌ مبالغ بیشتر از ۲۵ میلیون تومان، از سرویس واریز بانکی (شناسه‌دار) بیت‌پین استفاده نمایند.
صرافی همتاپی اعلام کرد این محدودیت صرفا در واریز تومان از طریق درگاه بانکی بوده و سایر عملیات‌های خرید و فروش و برداشت به روال گذشته و بدون محدودیت قابل انجام خواهد بود.
پیش از این نیز صرافی‌ها با انتشار اطلاعیه‌هایی، راهکار واریز مبالغ بالاتر و نامحدود را عنوان کرده بودند. اطلاعیه‌های قبلی در خصوص واریز مبالغ بیشتر به صرافی‌ها را در این مطلب مطالعه نمایید. در صورت انتشار اطلاعیه‌های جدید از صرافی‌ها، این مطلب به‌روز رسانی می‌شود.

منبع

ایده خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *