پرش به محتوا

خرید کتاب «یک ساتوشی» با تخفیف ۱۰ درصدی

خرید کتاب «یک ساتوشی» با تخفیف ۱۰ درصدی – رمز ارز

کتاب «یک ساتوشی؛ راهنمای ورود به دنیای بیت کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌ها» با همکاری رمز ارز و انتشارات «راه پرداخت» منتشر شد و هم‌اکنون می‌توانید این کتاب را با تخفیف ویژه سفارش دهید.
تخفیف ۱۰ درصدی
کد تخفیف: ARZDIGITAL
هدف اصلی یک ساتوشی کمک به افراد مبتدی برای آغاز فعالیت و سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال است و همان‌ طور که در مقدمه آن می‌خوانیم «یک ساتوشی تلاشی برای راهنمایی افرادی است که تنها در حد شنیدن واژه بیت‌کوین یا دنبال‌کردن قیمت ارزهای دیجیتال با این فناوری آشنا هستند.»
علاوه بر افراد مبتدی، آموزش‌ها و توضیحات جامع این کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای می‌تواند برای افراد پرسابقه در این فضا هم مناسب باشد و به تکمیل دانسته‌هایشان کمک کند. نویسندگان این کتاب، محمد آذرنیوار، سردبیر وب‌سایت رمز ارز و نیما ملک‌پور، مدیر بخش تحقیق و توسعه رمز ارز هستند.

سرفصل‌های اصلی کتاب یک ساتوشی
مفاهیم پایهبیت کوینارزهای دیجیتال پس از بیت کوینبلاک چیناصول سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالچرا در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم؟ریسک‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالکیف پول‌هاخریدوفروش ارزهای دیجیتالمعاملات مارجین، معاملات آتی و معاملات اختیاراستخراج (ماینینگ)انواع تحلیل بازارهای مالیآموزش تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتالآموزش تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتالطبقه‌بندی ارزهای دیجیتالمتنوع‌سازی سبد دارایی
درباره علت نام‌گذاری این کتاب، در بخش مقدمه آن نوشته شده است: «یک ساتوشی جزئی از صد میلیون واحد کوچک دیگر است که در کنار یکدیگر یک واحد بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند. انقلاب پولی که بیش از یک دهه قبل شروع شد، هم‌اکنون به جایگاهی رسیده که رسانه‌ها؛ رویدادها و حوادث آن‌ را از نزدیک دنبال می‌کنند و چشم‌های بسیاری به آینده آن دوخته شده است. یک ساتوشی نمادی برای سهیم‌شدن در این انقلاب است؛ مشارکتی که با کوچک‌ترین واحد پولی آغازگر این انقلاب انجام می‌شود. یک ساتوشی می‌تواند دارایی ارزشمندی در آینده باشد.»
اطلاعات بیشتر + نمونه
خرید آنلاین کتاب یک ساتوشی
سفارش آنلاین نسخه چاپی با کد تخفیف ۱۰ درصدی: ARZDIGITAL

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info