پرش به محتوا

دسترسی به ابزارهای مخصوص کاربر در تردیدینگ ویو

سرفصل‌های این مقاله
جزئیات ترازنامه شرکت را روی نمودار خود ببینید!
در این بخش به ابزارهای مخصوص کاربر در تریدینگ ویو می‌پردازیم که شامل ترازنامه شرکت‌ها، داشبورد پروفایل و اتاق‌های گفت و گو است. نشانگرهای نموداری سود قطعی سهم، برآورد سود سهم و سود نقدی به تریدینگ ویو اضافه شدند. با استفاده از این قابلیت به صورت کاملاً شهودی و مفید می‌توانید ترازنامه شرکت که شامل تغییرات سوددهی شرکت است را بر مبنای زمان انتشار این اطلاعات مشاهده کنید.
محاسبات مربوط به برآورد سود شرکت‌ها معمولاً برای بسیاری از تحلیل‌گران دشوار است، اما شما در تریدینگ ویو علاوه بر یک نمودار خوب، سود برآوردی سهم را نیز در اختیار دارید.
با حرکت دادن ماوس کامپیوتر خود روی نشانگرهای مربوط به سود در نمودار می‌توانید از زمان شناسایی درآمدها با همراه جزئیات کامل آن‌ها مطلع شوید.

فراموش نکنید که نشانگرهای برآورد سود برای تخمین سود آینده سهام بسیار کاربردی هستند!

همچنین دیگر نباید نگران زمان انتشار گزارش بعدی باشید، چون با استفاده از همین قابلیت روی نمودار به شما نمایش داده می‌شوند.

ساختار پروفایل جدید کاربر پسند

دسترسی به داشبورد پروفایل از ابزارهای مخصوص کاربر که اضافه شده است که یک روش عالی برای معرفی و تعامل با دنبال کنندگان خودتان است. شما می‌توانید وضعیت خودتان را در بخش پروفایل یا در منوی کاربر موجود در صفحه اصلی ارسال نموده یا به‌روزرسانی کنید. ارائه آمار بیشتر برای نشان دادن استعدادهای خود!
زمانی که ماوس کامپیوتر خود را روی نام کاربر حرکت دهید، گزینه‌های ارسال پیام یا فالو کردن برای شما نمایش می‌شوند. همچنین شما با کلیک روی نمودار نماد در بخش بالایی می‌توانید تمام پست‌های منتشر شده در مورد آن نماد را پیدا کنید. به منظور راحتی کاربری بیشتر، فیلترهای جدید چندگانه شامل منتشر شده، نظر داده شده توسط من و دنبال شده توسط من در دسترس می‌باشند. تغییر اطلاعات کاربر و تنظیم اعلان‌ها نیز از طریق همان صفحه قابل انجام است.
حالت طراحی جدید برای iPad ها و گوشی‌های موبایل
قابلیت تحلیل و ترسیم اشکال مختلف روی نمودار برای تمام صفحات نمایش کوچک‌تر بهینه‌سازی شده‌اند. حالا دیگر شما می‌توانید حتی در حال حرکت هم نمودارها را نشانه‌گذاری کرده و با دوستان خود در توئیتر به اشتراک بگذارید. همچنین دکمه قفل کردن تمام ابزار و نشانه‌های موجود در نمودار در سمت چپ پنل تحلیل در دسترس شما می‌باشد.

اگر این قابلیت را فعال کنید، حین کار روی نمودار دیگر به صورت تصادفی چیزی را جابه‌جا نخواهید کرد!
ابزار جدید نمای کلی نماد
با استفاده از این ویجت شما می‌توانید ناحیه‌ای عاری از شلوغی‌های موجود در نمودارهای قیمت را به همراه شاخص‌های کلیدی مربوط به سهام یا هر نوع ابزار معاملاتی دیگر مشاهده کنید. همچنین قابلیت مشاهده نمودار خالی با حذف دلخواه آمار اقتصادی نیز وجود دارد. این ویژگی برای وبسایت‌های خبری، وبلاگ‌ها یا پورتال‌هایی که دوست دارند همه چیز را تمیز ببینند، مناسب و کاربردی است.
اتاق گفتگوهای عمومی سفارشی
تریدینگ ویو همیشه به دنبال اضافه کردن ابزاری بوده است، که کاربران این پلتفرم بتوانند بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار نموده و صحبت کنند. پس از ایجاد امکان ارسال پیام به صورت شخصی، اکنون می‌توانید از قابلیت اتاق گفت‌وگوی عمومی با موضوعی به انتخاب خود بهره‌مند شوید. برای راه‌اندازی یک اتاق گفت‌وگوی عمومی به موارد زیر توجه کنید:

برای ایجاد یک اتاق گفت‌وگوی عمومی ثبت نام و توضیحات لازم است.
اتاق گفت‌وگوهای عمومی محبوب به صورت خودکار در بالای فهرست اتاق‌ها قرار می‌گیرند.
قابلیت پخش صدا می‌تواند در منوی تنظیمات اتاق غیرفعال شود.
 چت را تنظیم کنید.
اتاق‌ها را در فهرست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهید (با کلیک روی آیکون ستاره) تا همیشه در دسترس شما باشند.

میله شمارش معکوس؟
جعبه شمارش معکوس نشان می‌دهد که در هر تایم‌فریم چه مقدار زمان تا بسته شدن کندل یا آخرین میله قیمتی باقی مانده است. شما با باز کردن منوی مربوطه از طریق کلیک راست روی Scale و علامت زدن یا از بین بردن علامت موجود در کادر تأیید می‌توانید نسبت به خاموش یا روشن کردن این ابزار اقدام کنید.

برای ثبت نام در صرافی کوینکس (CoinEx) با تخفیف کارمزد معاملات کلیک کنید!
برای ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) با تخفیف کارمزد معاملات کلیک کنید!
توجه: برای انجام معامله در بایننس حتما با آی پی خارج از ایران وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *