پرش به محتوا

بروکر باینری آپشن کوتکس | معرفی و بررسی کامل

محبوبیت معاملات باینری آپشن در میان معامله‌گران افزایش چشم‌گیری در سال‌های اخیر داشته است. این موضوع سبب شده تا بروکرها برای جلب رضایت مشتریان از این روش معاملاتی در پنل خود پشتیبانی کنند. کوتکس هم به‌عنوان یکی از بروکرهای پیشتاز در ارائۀ خدمات متنوع، امکان معاملۀ دارایی‌های باینری را برای  مشتریان خود فراهم کرده است.
بروکر باینری آپشن کوتکس طیف گسترده‌ای از دارایی‌های تجاری، معاملۀ آسان با یک کلیک و چندین روش بانکی را ارائه می‌دهد. همچنین بروکر کوتکس جزو معدود بروکرهایی است که اجازۀ استفاده از خدمات باینری آپشن را به کاربران ایرانی می‌دهد. درنتیجه، اگر به دنبال انجام معاملات باینری آپشن هستید، بد نیست بروکر کوتکس را به‌عنوان یکی از گزینه‌های موجود در نظر داشته باشید.
بروکر باینری آپشن کوتکس چیست؟
Quotex یک پلتفرم آنلاین معاملات دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده است. شرکت Maxbit LLC به‌عنوان مالک کوتکس، این بروکر را در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها مدیریت می‌کند. در حال حاضر با گذشت 13 سال از تأسیس این بروکر، کوتکس به 9 میلیون معامله‌گر در بیش از 200 کشور خدمات ارائه می‌دهد.
می‌توان عامل اصلی جذب معامله‌گران به کوتکس را ارائۀ امکانات متنوع، امنیت و عملکرد مناسب این کارگزاری دانست. در نهایت، کوتکس با فراهم کردن مجموع این شرایط موفق به جلب رضایت کاربران شده است.

معاملات باینری آپشن در کوتکس
باینری آپشن یک روش معاملاتی نوین در بازارهای مالی است. مقدار سود و ضرر در این روش قبل از انجام معامله مشخص می‌شود و با اتمام معامله، شما با دو گزینه مواجه می‌شوید: یا سود و یا ضرر. به این ترتیب، می‍‌توان گفت که معاملات باینری صفر و یک بوده و هیچ حد وسطی در انجام معامله وجود ندارد. اگر به کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت علاقمند باشید، می‌توانید برای شروع، از طریق این بروکر کوتکس اقدام کنید.
جدول معرفی بروکر باینری آپشن کوتکس

بروکر کوتکس
ویژگی‌ها

لینک ثبت نام
https://forexscalpinglive.com/bor-qxbroker/

سال تأسیس پلتفرم
2010

سال اضافه شدن گزینه باینری آپشن
2020

دفتر مرکزی
سنت وینسنت

سیستم پشتیبانی
واتس‌اپ و تلگرام

پشتیبانی به زبان فارسی
دارد

سایت فارسی
دارد

ساعت پشتیبانی
24/7

حداقل سپرده
10 دلار

حداقل مبلغ معامله
1 دلار

حداقل اسپرد
ندارد

حداقل کمیسیون
صفر

زمینه فعالیت
دارایی‌های دیجیتال و باینری آپشن

رگولاتوری
IFMRRC ➕ FSASVG

اجازه فعالیت کاربران ایرانی
دارد

تعداد نمادهای معاملاتی در دسترس
بیش از 50 نوع

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال
دارد

پلتفرم اختصاصی
دارد

میزان سوددهی
98%

انواع حساب
حساب آزمایشی و واقعی

پشتیبانی از حساب اسلامی
ندارد

حساب سرمایه‌گذاری (کپی تریدینگ)
ندارد

پلتفرم‌های معاملاتی
تحت وب و اپلیکیشن

اپلیکیشن اختصاصی
دارد (اندروید)

روش‌های واریز و برداشت
کیف پول‌های آنلاین و ارزهای دیجیتال

پشتیبانی از کیف پول‌های آنلاین
پرفکت مانی و وبمانی

واریز و برداشت با ارزهای دیجیتال
تتر و بیت کوین

حداکثر لوریج
1:1

حفاظت از موجودی منفی
دارد

قابلیت اسکالپ
دارد

ارائه بونوس، پاداش و طرح‌های تشویقی
دارد

دیجیتال آپشن
دارد

پشتیبانی از معاملات اهرمی
ندارد

امنیت بروکر Quotex
به دنبال افزایش اقبال عمومی نسبت به انجام سرمایه‌گذاری‌های آنلاین، پلتفرم‌های معاملاتی بسیاری در حال شکل‌گیری هستند؛ اما از میان آن‌ها تنها به تعداد معدودی می‌توان به‌عنوان یک پلتفرم معتبر و امن اعتماد کرد؛ زیرا هر معامله‌گری قبل از کسب سود و انجام معاملات سود ده، به دنبال حفظ امنیت دارایی خود است. در حال حاضر بروکر کوتکس تنها مجوز ثبت در سنت وینسنت و گرنادین‌ها را کسب کرده است.

اعتبار بروکر باینری آپشن کوتکس
یکی از فاکتورهایی که براساس آن می‌توان میزان امنیت و اعتبار بروکر را مورد ارزیابی قرار دارد، رگوله بودن بروکر است. درواقع بروکرهایی که تحت نظارت سازمان‌های رگولاتوری قرار داشته باشند، بروکرهای رگوله هستند. در این میان برخی از سازمان‌های رگولاتور نیز نسبت به سایر رگولاتورها اعتبار و سخت‌گیری‌های بیش‌تری دارند؛ بنابراین، این موضوع سبب شده تا توجه به اعتبار سازمان رگولاتور نیز اهمیت پیدا کند.
به این ترتیب، بروکرهای رگوله موظف به برقراری امنیت حساب کاربران و ارائۀ امکانات استاندارد خواهند شد. از طرفی به دلیل وجود محدودیت‌های جهانی برای فعالیت مالی کاربران ایرانی، برخی از رگولاتورها اجازۀ سرویس‌دهی به کاربران ایرانی را به بروکرها نمی‌دهند؛ اما از آنجایی که بروکر باینری آپشن کوتکس توسط رگولاتوری IFMRRC تأیید شده است، کاربران ایرانی اجازۀ فعالیت در این پلتفرم را دارند.
نظر کاربران بروکر باینری آپشن
هر یک از معامله‌گران بازارهای مالی براساس نیازها، شرایط و توقعات خود از میان پلتفرم‌های موجود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین، ممکن است خواندن نظرات کاربران به‌تنهایی برای انتخاب بروکر مناسب کمک نکند، اما بی‌شک می‌تواند یک گزینۀ مفید واقع شود.
براساس بررسی نظر کاربران بروکر باینری آپشن کوتکس در سایت‌های مختلف ازجمله Trustpilot، می‌توان این طور نتیجه‌ گرفت که تقریباً اکثر کاربران از این پلتفرم رضایت دارند. به‌عنوان مثال، در این نظرات به برداشت راحت سرمایه و سود معاملات اشاره شده است.

نمادهای قابل معامله در بروکر Quotex
معامله‌گران بروکر کوتکس به بیش از 50 نوع نماد معاملاتی مختلف دسترسی دارند. شاید در نگاه اول این تعداد نسبت به سایر بروکرها کم به نظر برسد، اما برای انجام معاملات باینری آپشن تعداد قابل قبولی است. نمادهای قابل معامله در بروکر باینری آپشن کوتکس عبارتند از:

سهام: انواع سهام‌های OTC، مانند سهام شرکت فیس بوک و مایکروسافت.
ارزها: پشتیبانی از بیش‌تر از 20 جفت ارز اصلی و فرعی مختلف، مانند EURUSD و GBPUSD.
ارزهای دیجیتال: پشتیبانی از کوین‌های محبوب مانند: لایت کوین، بیت کوین، ریپل و اتریوم.
شاخص‌ها: پشتیبانی از بیش‌تر از 10 شاخص مهم همچون FTSE 100 و .Dow Jones 30
کالاها: در دسترس بودن کالاهای محبوب همچون طلا، نقره و نفت و دیگر انرژی‌ها و فلزات.

مقدار بازدهی و سود در سایت باینری آپشن کوتکس
مقدار بازدهی و سود در سایت باینری آپشن توسط خود بروکر تعیین می‌شود. درواقع بروکر کوتکس مقدار سود معامله را براساس نوع نماد معاملاتی، نقدینگی، زمان انجام معامله و اتفاقات اقتصادی مشخص می‌کند. در زمان انجام معاملۀ باینری آپشن پس از انتخاب نماد معاملاتی میزان بازدهی معامله به صورت درصد به شما نمایش داده می‌شود. به‌عنوان مثال، سود معامله در طلا و نقره برابر با 88 درصد، در سهام اینتل برابر با 90 درصد و در جفت ارز EURUSD برابر با 82 درصد است.

کمیسیون بروکر باینری آپشن کوتکس
در بروکر باینری آپشن کوتکس، هیچ مبلغ اضافی‌ای به‌عنوان کارمزد معاملات از معامله‌گران دریافت نمی‌شود؛ بنابراین، کمیسیون بروکر کوتکس صفر است. درواقع، کارمزد معاملات این کارگزاری به‌عنوان درصدی از میزان بازدهی معامله، از کاربر دریافت می‌شود.
سیستم پشتیبانی در بروکر باینری آپشن کوتکس
از آنجایی که روش معاملاتی باینری آپشن یکی از جدیدترین روش‌های معاملاتی است، ممکن است معامله‌گران با سؤالات و مشکلاتی مواجه شوند. وجود یک سیستم پشتیبانی سریع کمک می‌کند تا معامله‌گران بتوانند به راحتی سؤالات خود را مطرح کنند و در مراحل واریز، برداشت و معامله به مشکل برنخورند.
می‌توانید از طریق ایجاد تیکت در سایت و ارسال پیام در تلگرام و واتس‌اپ با پشتیبانان کوتکس ارتباط برقرار کنید. یکی از مزیت‌های بروکر کوتکس پشتیبانی به زبان فارسی است؛ بنابراین، می‌توانید پیام خود را به زبان فارسی ارسال کنید. پس از ارسال پیام، از 1 تا 24 ساعت طول خواهد کشید تا به پیام شما پاسخ داده شود.

پشتیانی بروکر باینری آپشن کوتکس در تلگرام: https://t.me/FX_Support724
پشتیانی بروکر باینری آپشن کوتکس در واتس‌اپ:

https://api.whatsapp.com/send/?phone=971582918510&text=%D8%A8%D8%A7%20%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%20%D9%88%DB%8C%20%D8%A2%DB%8C%20%D9%BE%DB%8C%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF%20%D8%B3%D9%86%D8%AA%D8%B1%20%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D9%85
پلتفرم بروکر کوتکس در سیستم عامل‌های گوناگون
بروکر کوتکس این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا از طریق سیستم‌ عامل‌های گوناگون به پلتفرم باینری آپشن این بروکر دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب، می‌توانید به صورت تحت وب یا تلفن‌های هوشمند اندروید با وارد کردن اطلاعات حساب، به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

سیگنال‌های معاملاتی و تجاری بروکر کوتکس
در حساب کاربری بروکر کوتکس سیگنال‌های معاملاتی به کاربران ارسال می‌شود. این سیگنال‌ها به‌تنهایی کمکی به بهبود معاملات شما نمی‌کنند، اما توجه به این سیگنال‌ها در کنار تحلیل‌های تکنیکال می‌تواند کمک‌کننده باشد. درواقع این سیگنال‌های معاملاتی توصیۀ تحلیل‌گران سایت بوده و تنها برای 10 دقیقه اعتبار دارند.
جوایز بونوس‌ها در بروکر کوتکس
در بروکر باینری آپشن کوتکس نیز مانند سایر کارگزاری‌ بونوس‌ها، جوایز و طرح‌های تشویقی برای کاربران در نظر گرفته شده است. در بروکر کوتکس انواع بونوس‌های زیر در شرایط مختلف به کاربران اعطا می‌شود:

بونوس معاملات بدون ریسک | Risk Free
کش بک بروکر کوتکس | Cashback
بونوس دیپوزیت | Deposit Bonus
بونوس درصد گردش مالی | Percentage of turnover
پاداش موجودی | Balance Bonus
لغو امتیازات ایکس | Cancel X points

حساب آزمایشی (دمو) بروکر باینری آپشن کوتکس
ارائۀ حساب آزمایشی یا همان حساب demo یکی از مزیت‌های کارگزاری‌ها محسوب می‌شود؛ زیرا کاربران از طریق یک حساب آزمایشی، فرصت بررسی دقیق‌تر امکانات بروکر، تست استراتژی‌های معاملاتی مختلف و آموزش و یادگیری را پیدا خواهند کرد. در حساب آزمایشی بروکر کوتکس کاربران می‌توانند با 10.000 دلار موجودی، در یک محیط واقعی اما آزمایشی به آزمون و خطا بپردازند.
آموزش ثبت نام در بروکر Quotex
درست مانند تمام بروکرهای دیگر، برای شروع معامله و استفاده از امکانات کارگزاری کوتکس نیز ابتدا باید در این پلتفرم ثبت نام و احراز هویت کنید. ثبت نام در بروکر باینری آپشن کوتکس با چند مرحلۀ ساده و بسیار سریع انجام می‌شود؛ تنها کافی‌ست مانند مراحل زیر عمل کنید:

ابتدا به سایت رسمی بروکر کوتکس مراجعه کنید.
سپس گزینۀ «ثبت نام» موجود در صفحه را انتخاب کنید.
با انتخاب این گزینه به صفحۀ ثبت نام بروکر کوتکس هدایت می‌شوید.

در فیلد اول، ایمیل معتبری که به آن دسترسی دارید را وارد کنید.
در فیلد دوم، یک رمز عبور قوی و پیچیده انتخاب کنید.
بهتر است رمز عبور انتخابی شما از حداقل 8 کاراکتر، حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها تشکیل شده باشد.
سپس عبارت مربوط به پذیرش قوانین بروکر را تیک بزنید.
در آخر بر روی گزینۀ آبی رنگ «ثبت نام» کلیک کنید.
با انتخاب این گزینه، پنجرۀ جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود.
همچنین کد تأییدی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.
این کد را در فیلد موجود در صفحه وارد کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس از پایان مراحل ثبت نام و ورود به پنل کاربری بروکر کوتکس به گزینه‌ها و امکانات مختلف سایت دسترسی پیدا می‌کنید. گزینه‌های موجود در منوی موجود در سمت چپ این سایت در ادامه بررسی شده است.
پشتیبانی: همانطورکه در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، اولین گزینه در این منو آیکون علامت سوال است. سؤالات پرتکرار کاربران در این بخش (FAQ) پاسخ داده شده است. درصورتی‌که سؤال شما در این لیست وجود نداشته باشد، می‌توانید از طریق ارسال تیکت سؤال خود را مطرح کنید.
حساب واقعی: گزینۀ دوم مربوط به حساب واقعی است. با واریز وجه، حساب واقعی کوتکس فعال شده و می‌توانید شروع به معامله کنید.
حساب آزمایشی (دمو): درصورتی‌که قصد تمرین و یادگیری ابزارها، متدها و استراتژی‌های مختلف را داشته باشید، می‌توانید به این بخش مراجعه کنید.
تنظیمات: گزینۀ چهارم در این منو، به صورت آیکون پروفایل نمایش داده شده است. در این بخش می‌توانید مراحل احراز هویت، افزایش امنیت حساب، تغییر زبان سایت و… را انجام دهید.
آنالیز: گزینۀ پنجم در این منو، مربوط به آنالیز معاملات کاربر می‌شود.
رتبه‌بندی معامله‌گران: با انتخاب این گزینه به صفحۀ رتبه‌بندی معامله‌گران دسترسی پیدا می‌کنید.
سیگنال خرید و فروش: در این گزینه، سیگنال‌های خرید و فروش در دسترس کاربر است.
بخش مالی: با انتخاب آخرین گزینه از منوی سایت، به صفحۀ مربوط به روش‌های واریز (Deposit)، برداشت (Withdrawal)، و پاداش‌های مختلف (Bonus) هدایت می‌شوید.

احراز هویت در بروکر کوتکس
پس از تکمیل مراحل ثبت نام به پنل کاربری بروکر کوتکس منتقل می‌شوید. در این پنل به‌طور پیش فرض یک حساب دمو یا آزمایشی در اختیار شما قرار گرفته شده است. با استفاده از این حساب می‌توانید پنل کاربری، امکانات کوتکس و استراتژی‌های معاملاتی مختلف را مورد بررسی قرار دهید؛ اما اگر قصد واریز وجه و شروع انجام معاملات واقعی را داشته باشید، باید پس از ثبت نام، هویت خود را در کوتکس احراز کنید.
احراز هویت مشتریان در بروکرها، صرافی‌ها و انواع پلتفرم‌های معاملاتی با هدف افزایش امنیت پلتفرم و مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی همچون پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم انجام می‌شود. از آنجایی که بروکر باینری آپشن کوتکس از کاربران ایرانی حمایت می‌کند، احراز هویت در این کارگزاری امکان‌پذیر است. برای انجام احراز هویت کوتکس مانند مراحل زیر عمل کنید:

ابتدا وارد پنل کاربری کوتکس شوید.
سپس از طریق منوی موجود در سمت چپ صفحه وارد آیکون «پروفایل» شوید.
با انتخاب این گزینه، صفحه‌ای مشابه تصویر بالا به شما نمایش داده می‌شود.
این صفحه از سه بخش تشکیل شده است:
اطلاعات هویت

در این بخش از شما خواسته شده تا نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و کشور محل سکونت خود را انتخاب کنید.
هر یک از فیلدهای این بخش را مطابق با مدارک هویتی و به زبان انگلیسی وارد کنید.
تأیید اسناد

در بخش دوم این صفحه نوبت به ارسال و بارگذاری اسناد هویتی می‌رسد.
در بروکر کوتکس از شما خواسته شده تا از صفحۀ اول پاسپورت، کارت ملی یا گواهینامۀ خود اسکن رنگی تهیه کنید.
پس از آن، تصویر مدرک هویتی خود را در این بخش آپلود کنید.

افزایش امنیت حساب کاربری در بروکر کوتکس
در بازارهای معاملاتی آنلاین، بخشی از امنیت دارایی کاربران توسط پلتفرم‌های معاملاتی و بخش دیگر آن توسط خود کاربران تأمین می‌شود. به این ترتیب، تمامی کاربران با انجام چند اقدام ساده می‌توانند امنیت حساب خود را افزایش دهند:

انتخاب رمز عبور قوی؛
در اختیار قرار ندادن اطلاعات حساب با افراد دیگر؛
استفاده از اتصال اینترنت امن؛
تغییر رمز عبور در فواصل زمانی مختلف؛
فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای (2AF).

فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای یکی از مهم‌ترین فاکتورهای افزایش امنیت حساب کاربری است. بروکر کوتکس این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند با فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای، امنیت حساب خود را افزایش دهند. برای فعال‌سازی این گزینه از طریق منوی کنار صفحه به بخش پروفایل رفته و در قسمت «امنیت» این گزینه را فعال کنید.
واریز و برداشت در بروکر Quotex
واریز و برداشت راحت و سریع یکی از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام انتخاب بروکر به آن توجه کنید. واریز و برداشت در بروکر کوتکس از طریق کیف‌پول‌های آنلاین و ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است. جهت واریز وجه در حساب کاربری کارگزاری کوتکس، به کابین شخصی خود رفته و از طریق منوی بالای صفحه گزینۀ «سپرده» را انتخاب کنید. واریز وجه در بروکر کوتکس بدون کسر کارمزد انجام می‌شود.
نکات واریز و برداشت در بروکر باینری آپشن کوتکس

حداقل میزان واریز وجه در بروکر باینری آپشن کوتکس برابر با 10 دلار است.
حداقل مبلغ قابل برداشت در بروکر باینری آپشن کوتکس برابر با 10 دلار است.
واریز وجه برای کاربران خارج از کشور از طریق کارت‌های اعتباری، مستر کارت و… وجود دارد.
واریز وجه برای کاربران خارج از کشور، از طریق حوالۀ بانکی امکان دارد.
امکان واریز و برداشت از طریق ارزهای دیجیتال محبوب همچون Bitcoin ،USDT ،Ethereum ،Ripple ،Zcash ،Binance Coin و… فراهم است.
امکان واریز و برداشت از طریق کیف‌پول‌های آنلاین همچون پرفکت مانیSkrill ،Neteller ،ADVCash ، Perfect Piastrix و… وجود دارد.
واریز و برداشت وجه از طریق کیف‌پول آنلاین و ارزهای دیجیتال برای کاربران ساکن ایران مناسب است.
در این کارگزاری از واریز و برداشت ریالی پشتیبانی نشده است.

نحوه معامله باینری آپشن در بروکر کوتکس
پس از پایان مراحل احراز هویت، حساب واقعی بروکر کوتکس شما آمادۀ انجام معامله خواهد بود. برای شروع معامله در بروکر کوتکس ابتدا حساب خود را شارژ کرده و سپس از طریق «کابین شخصی» اقدام به معامله کنید.

انتخاب دارایی:

ابتدا نماد معاملاتی مورد نظر را انتخاب کنید (در کنار این بخش درصد بازگشت سرمایه به شما نمایش داده می‌شود)

انتخاب زمان انقضا:

در بازۀ زمانی 60 ثانیه تا 4 ساعت، امکان انجام معامله دارید.

انتخاب مبلغ ورود به معامله:

در این فیلد میزان وجهی که با آن می‌خواهید وارد معامله شوید را وارد کنید.

انتخاب یکی از گزینه‌های «بالا» یا «پایین»:

براساس پیش‌بینی خود، جهت حرکت قیمت دارایی انتخابی را تا پایان تاریخ انقضای مورد نظر مشخص کنید (یکی از گزینه‌های بالا یا پایین را انتخاب کنید).

مزایا و معایب بروکر باینری آپشن بروکر کوتکس
از آنجایی که هیچ یک از بروکرهای معاملاتی بی‌نقص نیستند، کارگزاری باینری آپشن کوتکس نیز معایبی دارد که بهتر است قبل از شروع فعالیت در آن به آن آگاه باشیم. در ادامه، مزایا و معایب بروکر کوتکس آورده شده است:
مزایای بروکر کوتکس

پشتیبانی از کاربران ایرانی؛
پشتیبانی از زبان فارسی؛
حداقل واریز 10 دلاری؛
1 دلار به حداقل مبلغ مورد نیاز برای شروع معامله؛
روش‌های واریز و برداشت سریع و راحت؛
رگوله بودن بروکر؛
میزان سوددهی تا 95 درصد؛
رابط کاربری مناسب؛
ارائۀ حساب دمو؛
احراز هویت کاربران ایرانی؛
ارائۀ بونوس‌های متنوع و رایگان؛
عدم دریافت کمیسیون؛
واریز و برداشت سریع؛
ارائۀ سیگنال‌های معاملاتی؛
ارائۀ نمادهای معاملاتی متنوع؛
پشتیبانی از ارزهای دیجیتال؛
ارائۀ اپلیکیشن موبایلی؛

معایب بروکر کوتکس

عدم ارائۀ حساب اسلامی؛
عدم ارائۀ حساب کپی تریدینگ؛
عدم پشتیبانی از واریز و برداشت ریالی؛
عدم پشتیبانی از معاملات اهرم دار؛
ارائۀ یک نوع حساب معاملاتی واقعی.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۳۴ رای)

۴.۴

ترتیبی که برای خواندن مقالات بروکر فارکس به شما پیشنهاد میکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *