پرش به محتوا

سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری

[ad_1]

سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری

برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری چیکار کنیم؟

سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری از چه طریقی انجام می شود ؟

امروزه بیشتر افراد به دلایل اقتصادی امکان این را ندارند که مبلمان منازل خود را در مدت زمان‌های کوتاهی تعویض نمایند. به جهت جلوگیری از خراب شدن و آسیب وارد شدن به مبلمان از انواع کاورهای مبل بهره می‌برند. گاهی اوقات مبل ما به دلایل متنوعی ممکن است که بوی نامطبوعی را به خود بگیرند.

نحوه سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری

به روش‌هایی به جهت از بین بردن بوی نامطبوع از روی کاور مبل اشاره خواهیم کرد.

مجموعه آتلاز کاور همواره سعی دارد، با ارائه بهترین و با‌کیفیت‌ترین کاورهای مبل همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد.

از بین بردن بوی بد روی کاور مبل با استفاده از آب

مهمترین چیزی را که باید به آن دقت داشته باشید، برچسب بر روی کاور مبل می‌باشد.

بهتر است که این برچسب را بررسی کنید تا ببینید که مطابق جنس کاور مبل چگونه می‌توانید آن‌ها را شستشو بدهید. کاور‌های مبل با جنس‌های مختلفی از جمله پارچه‌ای، میکروسود، چرم، ژلاتینی و… می‌توان تهیه کرد.
روش‌های شستشوی هر کدام، نسبت به جنس پارچه متفاوت می‌باشد. در صورتی که بر روی برچسب آن علامت‌های SW, S, W, X مشاهده نمایید، معانی هر کدام از این علامت‌ها متفاوت خواهد بود که در ادامه مقاله برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری چیکار کنیم؟ به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

معنی علامت‌های موجود بر روی برچسب کاور مبل

در صورتی که بر روی برچسب، علامت W را مشاهده نمایید، به این معنی است که می‌توانید کاور مبل را با روش‌های خیس و یا شوینده‌هایی که بر پایه آب می‌باشند، شستشو بدهید.

به عنوان مثال، می‌توانید از محلول آبی یا سرکه به جهت شستشوی کاور مبل استفاده نمایید.

در صورتی که بر روی برچسب آن، علامت S وجود داشته باشد، کاورهای مبل را فقط می‌توانید با روش‌های خشک شستشو بدهید و از مواد خشک مانند جوش شیرین و یا سایر روش‌های خشک دیگر به منظور شستشوی کاورهای مبل بهره ببرید.
علامت SW به معنای حلال یا شستشوی خیس می‌باشد. بدین معنا که می‌توانید از حلال خشک و یا سرکه و یا آب به جهت شستشوی کاورهای مبل استفاده نمایید.

در صورتی که بر روی برچسب آن علامت X وجود داشته باشد، کاورهای مبل راحتی باید به صورت حرفه‌ای و یا با جاروبرقی کشیدن شستشو بدهید‌.

تمامی این علامت‌هایی که گفته شد، در ارتباط با مبلمان نیز می‌تواند صدق نماید.

شستشوی کاور مبل

می‌توانید در صورتی که بر روی برچسب‌های کاورهای مبل علامت W, SW وجود داشته باشد، آن‌ها را در ماشین لباسشویی شستشو بدهید.

در غیر این صورت با جاروبرقی یا برس مخصوص، آن‌ها را تمیز نمایید تا بوی نامطبوع آن‌ها از بین برود. در ادامه مقاله، روش‌های دیگری را به جهت از بین بردن بوی نامطبوع که می‌توانیم در این روش‌ها از آب استفاده کنیم، اشاره بنماییم.

• استفاده از بخارشو

در این بخش از مقاله‌ برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری چیکار کنیم؟ می‌توانیم به یکی از روش‌های از بین بردن بوی نامطبوع اشاره داشته باشیم.

با بخارشو می‌توانید، لکه‌هایی را که بر روی کاور مبل و یا حتی خود مبل ایجاد شده است، پاک نمایید و بوی نامطبوع موجود بر روی کاور‌های مبل را نیز از بین ببرید.

پس از بررسی کردن برچسب مبل باید توجه کنید که می‌توانید کاور مبل را با بخارشو تمیز کنید یا خیر.

زیرا در صورتی که کاورهای مبل از جنس پلاستیک باشند، ممکن است که بخارشو به آن‌ها آسیب بزند.

پس از حاصل شدن اطمینان به جهت استفاده کردن از بخارشو در کاورهای مبل، ابتدا باید آن را با آب تمیز کنید. سپس با بخارشو به پاکیزه کردن آن اقدام نمایید.

بخارشو را تنظیم نموده و آن را بر روی کاورهای مبل نگه دارید. بخارشو می‌تواند لکه‌ها را از بین ببرد و بوی نامطبوع آن را نیز به بوی خوش تبدیل گرداند. بدین‌ صورت مبلمان و کاورهای مبل شما تمیز خواهد شد.

• سرکه سفید

به جهت اینکه بخواهید، بوی نامطبوع را از روی کاور‌های مبل از بین ببرید، حتما لازم نیست که از خوشبو کننده‌ها و تمیز کننده‌های گران‌قیمت بهره ببرید و می‌توانید با مواد ارزان قیمت نیز این کار را انجام بدهید. بهتر است که تمیز کننده خود را با سرکه سفید مخلوط کنید و مواد را در یک بطری بریزید.

البته باید دقت داشته باشید که میزان این مواد در انواع جنس‌های پارچه می‌تواند متنوع باشد. می‌توانید از چند قطره روغن اسطوخودوس با مقدار کمی آب لیمو استفاده نمایید تا محلول شما خوشبو شود. بطری را تکان بدهید و کاورهای مبل را با این محلول‌ها تمیز کنید.

برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری مازندران چیکار کنیم؟

شهر ساری از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال ایران است و مرکز استان مازندران نیز می‌باشد. همچنین، از بزرگترین شهر‌های شمال کشور شهر ساری را می‌توانیم نام ببریم که جزو قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز به حساب می‌آید.

از شهرک‌ها و مناطق مهم در ساری می‌توان به شهرک ۶۰۰ دستگاه، شهرک ۱۱۰۰ دستگاه، شهرک دولتی بزرگ، گوهرباران، شهرک زیتون و شهرک شهرداری اشاره نماییم. پارچه بافی جز صنایعی است که مردم شهر ساری به آن علاقه دارند. به همین جهت، ممکن است که مایل باشند از پیراهن‌های مبل پارچه‌ای بیشتر استفاده کنند.

آتلاز کاور

مجموعه آتلاز کاور جزو برترین مجموعه‌ها در زمینه تولید انواع پیراهن مبل می‌باشد که کیفیت نهایی این مجموعه بسیار بالا است. این کیفیت موجب می‌شود تا پیراهن‌های مبلی که در مجموعه آتلاز کاور تولید شده‌اند، با مرور زمان ماندگاری خود را از دست ندهند. همچنین، این مجموعه به جهت دسترسی آسان همه افراد از شهرهای مختلف، قابلیت سفارش آنلاین نیز دارد که می‌توانید با مشاوره گرفتن از کادر مجرب مجموعه آتلاز کاور، پیراهن مبل خود را در انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوع سفارش بدهید.

کلام آخر

در مقاله برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در ساری چیکار کنیم؟ سعی کردیم به روش‌هایی که می‌توانیم با بهره گرفتن از آن‌ها بوی نامطبوع موجود بر روی کاور مبل خود را از بین ببریم، اشاره نماییم. به جهت تهیه کردن انواع کاورهای مبل، می‌توانید به مجموعه آتلاز کاور مراجعه نمایید که یکی از مراکز معتبر به جهت تهیه کاورهای مبل محسوب می‌شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *