پرش به محتوا

پیراهن مبل در ایلام

[ad_1]

خرید کاور مبل در ایلام

خرید پیراهن مبل در ایلام

در صورتی که بخواهید، در دکوراسیون داخلی منزل خود تغییرات ایجاد کنید، اولین چیزی که به ذهن افراد می‌رسد، تغییر دادن مبلمان است. استفاده کردن از کاور‌های مبل می‌تواند انتخاب بهتری برای چنین مواقعی باشد. همچنین، به راحتی می‌توانید کاورهای مبل را با سایر اجزا و متریال‌های موجود در خانه هماهنگ نمایید. اما شستشو دادن پیراهن‌های مبل نسبت به نوع پارچه آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. در مقاله خرید پیراهن مبل در ایلام، همواره درباره کاور‌های مبل بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید پیراهن مبل در ایلام به چه صورت است ؟

شهر ایلام مرکز استان ایلام می‌باشد و جمعیت متوسطی نیز دارد. این شهر در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی قرار گرفته است و از آب و هوای کوهستانی و بهاری برخوردار می‌باشد. محله‌های مرفه نشین ایلام می‌تواند شامل سعدی، ۲۲ بهمن، ولیعصر، ۲۴ متری، انقلاب، رسالت، آزادی و سیدالشهدا باشد. در بیشتر صنایع دستی شهر ایلام رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و شادی استفاده می‌شود. به این جهت، به منظور خرید پیراهن مبل بیشتر افراد در شهر ایلام تمایل به استفاده از پیراهن‌های مبل طرح‌دار با رنگ‌های متنوع دارند.
آتلاز کاور
مجموعه آتلاز کاور از مجموعه‌های با‌تجربه در زمینه تهیه و تولید انواع پیراهن مبل، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، با بهترین کیفیت جنس پارچه و همچنین، نازل‌ترین قیمت محسوب می‌شود. این مجموعه قابلیت سفارشی سازی نیز دارد. به عبارت دیگر، مجموعه آتلاز کاور می‌تواند طبق سلیقه و درخواست مشتری، پیراهن‌های مبل را در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و همچنین از جنس شفاف یا پارچه‌ای و یا حتی چرمی تهیه و تولید نماید.

خرید کاور مبل در ایلام به چه صورت است ؟

با خرید کاور مبل خیال خود را از بابت جنس خاص و طرح و رنگ همه پسند کاور مبل راحت کنید. ایلامی‌های عزیز و خون گرم، آتلاز کاور یکی از بهترین تولید کننده‌های کاور مبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خرید کاور مبل از آتلاز کاور با خیال راحت سفارش کاور مبل را به آن‌ها بسپارید و حفاظت از مبلمان خود را تضمین کنید.

مجموعه آتلاز کاور از مجموعه‌های معتبر به جهت تهیه انواع کاورهای مبل محسوب می‌شود.

کاور طلقی

یکی از انواع کاور‌های مبلی که بسیار رایج می‌باشد، کاور‌های طلقی و ژله‌ای است. از مهم‌ترین مزایای این کاورها می‌توانیم به نحوه شستشوی راحت آن‌ها اشاره داشته باشیم. با وجود اینکه شستشوی کاورهای ژله‌ای و تلقی می‌تواند راحت‌تر از سایر انواع کاورهای مبل باشد، اما یک سری اصول در ارتباط با آن‌ها وجود دارد که حتماً باید رعایت شود. زیرا ممکن است که به راحتی در صورت عدم رعایت این اصول کاور‌های مبل خود را از دست بدهید. همان‌ گونه که شستشوی فرش و قالی شویی از اصول خود برخوردار می‌باشد، هر پارچه یا کاور را نیز که بخواهید بشویید، روش‌های شستشوی مخصوص به خود را خواهند داشت.

چرا کاور‌های طلقی پس از شستشو کدر می‌شوند ؟

برخی از افراد اظهار دارند که بعد از اینکه کاورهای مبل را شستشو داده‌ایم، رنگ آن‌ها کدر شده است و یا بر روی آن‌ها لکه‌هایی ایجاد شده است که دیگر مثل قبل قابل استفاده نمی‌باشد. از رایج‌ترین سوالات مشتریان این است که چرا پس از انجام شستشوی کاور‌های طلقی، کاور پاره می‌شود و یا پر از خط و خش می‌گردد؟
می‌توانیم بگوییم که از جمله مهم‌ترین معایب کاور‌های طلقی و یا ژله‌ای این موارد می‌باشد که البته در صورتی که چند ترفند ساده و یا راه حل را رعایت نمایید، این مشکل نیز بسیار راحت‌تر قابل حل خواهد بود.
مهم‌ترین نکته‌ای که در به وجود آمدن این مشکلات می‌تواند تاثیرگذار باشد، این است که روکش‌های مبل خود را به درستی شستشو نداده‌اید. در ادامه مطلب خرید پیراهن مبل در ایلام به نحوه شستشوی کاور‌های طلقی مبل اشاره خواهیم کرد.

نحوه شستشوی کاور ژله‌ای یا طلقی

ابتدا بهتر است که کاور‌های طلقی و یا ژله‌ای را در یک ظرف بزرگی قرار بدهید. دقت داشته باشید که آب موجود در این ظرف، ولرم رو به سرد باشد و هرگز این کار را با آب گرم انجام ندهید. علاوه بر آن، باید به جهت شستشوی کاور‌های ژله‌ای یا طلقی از شامپوی ملایم و متناسبی بهره ببرید و آن را در آب ذکر شده بریزید و اجازه بدهید که کاور برای مدتی خیسانده شود.
سپس، کاور را از آب در بیاورید و آن را خشک گردانید، بعد از خشک کردن آن لکه‌ها و قطرات آبی بر روی کاور‌های ژله‌ای به جای خواهند ماند که می‌توانید آن‌ها را با استفاده از دستمال مرطوب پاک نمایید. نکته‌ای که در عین سادگی، باید حتما به آن بیشترین توجه را بنمایید، این است که برخی از افراد تصور دارند که لکه‌های آب بر جای مانده بر روی کاورهای مبل، بعد از خشک شدن کاور به خودی خود از بین خواهند رفت. در صورتی که لکه‌های ایجاد شده را تنها همان ابتدا که لکه تازه می‌باشد، باید با استفاده از یک دستمال مرطوب و بدون ایجاد فشار پاک نمایید.

روش دوم به جهت شستن روکش پلاستیکی مبل

راه دیگری که می‌توانید به جهت شستشو این گونه از کاورهای مبل استفاده نمایید، این است که از یک دستمال مرطوبی که آغشته به مواد پاک کننده هست، استفاده کنید و این دستمال را آرام بر روی کاورهای مبل بکشید و آن را تمیز کنید.

نکات مهم جهت شستشوی کاور‌های مبل طلقی

کاورهای مبل طلقی را به هیچ عنوان نباید در ماشین لباسشویی بیاندازید یا اقدام به شستشو دادن کاورهای مبل با فشار و یا شدت نمایید. زیرا این کارها می‌توانند به شدت به کاورهای مبل شما آسیب برساند. به گونه‌ای که دیگر قابل استفاده نباشد. همچنین، به جهت شستشو دادن کاور‌های طلقی و یا ژله‌ای هرگز از پودر ماشین استفاده بهره نبرید.
کاورهای مبل را با استفاده کردن از آب داغ و یا آب سرد نباید بشورید. تنها با استفاده کردن از آب ولرمی که رو به سردی و خنکی است، کاورهای مبل باید شستشو داده شود. همان‌ گونه که در مقاله خرید پیراهن مبل در ایلام اشاره کردیم، شستن کاور‌های پلاستیکی، کار دشواری نمی‌باشد و تنها در صورتی که برخی از نکات و اصول‌های مربوط به آن را رعایت کنید، بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی می‌توانید کاورهای مبل پاکیزه‌ای داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله خرید پیراهن مبل در ایلام همواره سعی کردیم، در ارتباط با نحوه شستشوی کاور‌های مبل طلقی یا ژله‌ای نکاتی را برای شما ارائه بدهیم که می‌تواند برای شما بسیار مناسب و مفید واقع گردد. مجموعه آتلاز کاور یکی از مراکز معتبری است که در ارائه انواع کاورهای مبل پیشتاز می‌باشد و به جهت تهیه کاور‌های مبل می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *