پرش به محتوا

پیراهن مبل در شیراز

[ad_1]

خرید کاور مبل در شیراز

خرید پیراهن مبل در شیراز

خرید پیراهن مبل در شیراز به چه صورت است ؟

شهر شیراز مرکز استان فارس می‌باشد. شیراز در منطقه جنوب غربی ایران واقع شده است. شیراز مناطق مختلف و وسعت و جمعیت زیادی را به خود اختصاص داده است.

اگر از اهالی مناطق مختلف این شهر و جنوب غرب کشور می‌باشید و در نقاط مختلف شیراز زندگی خود را سپری می کنید، همچنین به دنبال گزینه‌ای مناسب برای تهیه و سفارش کاور یا پیراهن مبل هستید، جای درستی را انتخاب کرده‌اید.

آتلاز کاور می‌تواند این نیاز شما را برطرف کند.

آتلاز کاور از تولیدی‌های کاور مبلمان است که امکان تولید انواع مختلف کاور یا پیراهن مبل و ارسال آن به سرتاسر ایران را دارد‌.

بنابراین باید گفت که چاره کار شما دست ماست. توصیه می‌کنیم برای تهیه پیراهن مبل، با کادر مجرب آتلاز کاور در ارتباط باشید و کاور مبلی که باب سلیقه شماست را انتخاب کنید.

کاربرد پیراهن مبل

برای ایجاد تغییر و تنوع در ظاهر مبل و خانه نیاز نیست به فکر خرید مبلمان گران قیمت باشید. با خرید پیراهن مبل در شیراز می‌توانید فضای داخل خانه را تغییر داده و محیطی دلپذیر و زیبا ایجاد کنید.

پیراهن مبل ایده‌ی مناسبی برای محافظت از مبل در برابر آلودگی، پارگی، سایش، لکه، موهای حیوانات خانگی و افزایش طول عمر آن است.

عوامل موثر در انتخاب پیراهن مبل

• مدل پشتی مبل از نظر گرد، بلند یا صاف بودن.

• مدل چارچوب مبلمان از نظر L شکل، U شکل یا… .

• نوع جنس روکش اصلی مبل از نظر چرم یا پارچه مصنوعی یا پارچه طبیعی بودن.

• سایز و اندازه مبل از نظر بزرگ، متوسط و یا کوچک بودن.
• سبک انتخابی دکوراسیون خانه از نظر مدرن، کلاسیک یا انتزاعی بودن.

از آنجایی که انواع طرح و رنگ و جنس پیراهن مبل در بازار زیاد است. تصمیم گیری و انتخاب پیراهن مبل کار ساده‌ای نیست و پیچیده‌ترین تصمیم در هنگام خرید پیراهن مبل است.

همچنین ما باید هنگام خرید پیراهن مبل در شیراز سلیقه خودمان و نیازهای خانواده را در نظر بگیریم تا بعدا مجبور نشویم آن را دوباره عوض کنیم.

نکات قبل از خرید پیراهن مبل

۱_ جنس پیراهن مبل

پیراهن مبل از آنجایی که ایده مناسبی برای برای حفظ مبل در برابر ساییدگی و پارگی است یک سرمایه گذاری خوب به حساب می‌آید که جان تازه‌ای به مبلمان ما می‌بخشد.

قبل از خرید پیراهن مبل به متریالی که پیراهن مبل از آن تهیه می‌شود، توجه کنید.

• پنبه

پیراهن مبلی که متریال اصلی آن پنبه است، می‌تواند پارچه‌ای نرم، سبک، مقاوم و با قابلیت شستشو را برای مصرف کنندگان فراهم سازد.

این نوع پارچه ممکن است چروک شود پس بهتر است قبل از استفاده آن را اتو کنید.

• پارچه جناغی

این نوع پارچه معمولا از ترکیب پنبه و پلی استر تولید می‌شود. از خصوصیات پارچه جناغی سبک بودن، مقاوم بودن در برابر لکه با ماندگاری بالا است.

پس گزینه‌ مناسبی برای خانه‌هایی است که بچه کوچک یا حیوان خانگی دارند.

• جیر

پارچه‌ جیر از ترکیب انواع پلی استر تولید می‌شود. این نوع پارچه نیز در برابر لکه و مایعات مقام می‌باشد و باعث زیباتر دیده شدن اتاق پذیرایی می‌شود.

• پلی استر و اسپندکش

از ترکیب پلی استر و اسپندکش معمولا برای کاورهای کششی استفاده می‌شود. این پارچه‌ها از مبلمان شما به خوبی محافظت می‌کنند. در صورت شستشو طرح و رنگ این پارچه‌ها عوض نمی‌شود و در برابر مواد شوینده مقاوم هستند.

• ترکیب پلی استر و پنبه

از ترکیب پلی استر با پنبه پارچه‌ای به دست می‌آید که هم نرم و سبک است و هم با دوام و مقاوم می‌باشد. این مزیت به دلیل ترکیب پلی استر که یه ماده مصنوعی است با پنبه می‌باشد. پیراهن‌های مبلی که از این پارچه تولید می‌شوند به آسانی تمیز می‌توان آن‌ها را تمیز کرد.

۲_ محل تهیه پیراهن مبل

با خرید پیراهن مبل در شیراز می‌توانید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید و تنوعی ایجاد کنید.

شرکت آتلاز کاور پیراهن‌های مبل را در انواع مختلف کلاسیک، مدرن و انتزاعی با متد جدید برای شما آماده می‌کند و مجموعه‌ای از رومبلی‌های مناسب برای فضای باز در فصل بهار و تابستان را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند.

طبیعتا شرکت و یا کارگاه تولید کننده پیراهن مبل تأثیر زیادی در کیفیت محصول نهایی دارد.

نکات مهم هنگام سفارش پیراهن مبل

• به هنگام سفارش پیراهن مبل پارچه‌ای را انتخاب کنید که سر و لیز نباشد. چرا که این پارچه‌ها در تابستان سبب ایجاد تعرق و سر خوردن از روی مبل می‌شوند.

• قیمت پیراهن مبل را جنس پیراهنی که انتخاب می‌کنید تعیین می‌کند. همچنین مبل شما اگر از نوع استیل یا سلطنتی باشد چون دارای انحنای زیاد است و نیازمند الگو برداری دقیق حین سفارش می‌باشد، هزینه بیشتری را شامل می‌شود.

• اگر کاور مبل انتخابی شما زیپ دار باشد انتخاب صحیحی کرده‌اید، زیرا نحوه استفاده از آن به هنگام شستشو و تعویض راحت است.

کلام پایانی

در آخر از عواقب پیراهن مبل نامناسب بگوییم که مهم‌ترین آن‌ها این است که روکش مبل نامناسب نمی‌تواند به طور صحیح از مبلمان شما محافظت کند. همچنین ممکن است به طور عجیبی روی مبل شما بنشیند و هنگام استفاده از آن جابه‌جا شود و یا بلغزد. پس می‌توانید با خرید پیراهن مبل در شیراز انتخابی صحیح را به کمک متخصصین آنجا انجام داده و از عواقب انتخاب کاور مبل نامناسب نیز جلوگیری کنید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *